FAQ
Hieronder vindt u de meest gestelde vragen betreft bestelling, betaling en levering. Staat uw vraag er niet bij? U kunt ons altijd bellen op +31 (0)619 237 120.
Hoe zit het met...?
U kunt uw bestelling betalen met de volgende betalingsmogelijkheden:
iDEAL, Mastercard, Visa, Bankoverschrijving, Sofort Banking, Bancontact/Mr. Cash en Paypal.
Alle prijzen op de Packforce.nl zijn exclusief BTW. In uw winkelmand worden de prijzen zowel exclusief als inclusief BTW weergegeven.
Klanten in Nederland betalen 21% BTW. Klanten in België met een geldig BTW-nummer betalen geen BTW.
Heeft u als Belgische klant geen geldig BTW-nummer, dan geldt het BTW-tarief van 21%.
De levertijd is 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Mocht er sprake zijn van een afwijkende levertijd, dan brengen we u hiervan op de hoogte.
Bestellingen vanaf € 250,- worden kosteloos geleverd. Bij bestellingen onder € 250,- worden € 12,50 verzend- en handelingskosten in rekening gebracht.
Indien u voor het eerst een bestelling plaats op Packforce.nl, klikt u dan op ‘bestellen als nieuw account’ in het bestelproces.
Binnen 24 uur na uw eerste bestelling ontvangt u per e-mail een link waarmee u uw account kunt activeren d.m.v. het aanmaken van een wachtwoord.
Uiteraard wordt uw order op de dag van bestelling al in behandeling genomen.
U heeft een e-mail ontvangen waarmee u uw account kunt activeren. Via de vermelde link kunt u een wachtwoord aanmaken en krijgt u toegang tot uw account. Hier kunt u uw gegevens beheren en bewaren zodat u een volgende keer sneller een weder bestelling kunt plaatsen.
Wilt u de volgende keer graag eenvoudig een wederbestelling bij Packforce plaatsen? Sla dan eenvoudig al uw favoriete producten op in uw Packforce account. Deze producten kunt u, na inloggen op uw account, selecteren door op de betreffende artikelpagina op het hartje naast de winkelwagenknop te klikken. Vanuit uw favorietenlijst kunt u deze artikelen eenvoudig bestellen en afrekenen.
Bij Packforce kun je je complete bestelling in enkele klikken uploaden in ons ordersysteem.
Hoe ga je te werk? Vul een lege Excel file met de volgende 2 kolommen:
1e kolom: de te bestellen artikelnummers van Packforce (deze kun je terugvinden op de artikelpagina’s van Packforce)
2e kolom: aantal te bestellen eenheden
Sla deze file vervolgens op als een CSV-bestand.
Ga naar https://www.packforce.nl/Basket en upload het CSV-bestand via de “Upload CSV”-knop.
De bestelling zit nu in je winkelwagen. Vervolg daarna het verdere bestelproces.
U ontvangt uw orderbevestiging per e-mail wanneer u uw bestelling op de Packforce.nl heeft geplaatst.
De pakbon ontvangt u bij uw levering. Op deze pakbon kunt u alle producten vinden die geleverd zijn, zodat u eenvoudig kunt controleren of uw levering compleet is.
De factuur ontvangt u per e-mail, enkele dagen nadat uw bestelling verzonden is.
Het is mogelijk om een besteld artikel te retourneren. Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice. Op basis van de retourreden neemt de klantenservice de retourprocedure met u door, om een correcte en snelle afhandeling mogelijk te maken.
Alleen goederen die we in ongeschonden staat (dus onaangebroken verpakkingen) retour ontvangen, kunnen wij crediteren.
Op sealers heeft u een garantie van 12 maanden. Constateert u binnen een week na ontvangst een defect aan uw geleverde apparaat (door een productiefout of transportschade), dan halen wij het product kosteloos bij u op ter reparatie. Wij sturen u, zonder verdere kosten, het gerepareerde of een nieuw product retour.
Ook buiten de productgarantie kunt u het product ter reparatie aanbieden. De kosten zijn dan in de meeste gevallen voor eigen rekening. Neem in ieder geval contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Wij hebben agenten in verschillende Europese landen, die u wellicht verder kunnen helpen.
Neem contact met ons op en we brengen u graag in contact met de voor u dichtstbijzijnde agent.